Torsdag kväll

Halloj, hur är det med er ? Med mig är det bra. Dagarna som gått är att jag ridit henne alla dagarna med mer trav varje dag, så himla kul att jag mördeg sånna skillnad  henne, nu är hon super glad och pigg ! Alla dagarna har jag ridit i 30min i ridhuset och derbypremiär super, snett igenom och på spåret. Idag så gick Filippas häst igenom också så himla kul !!!!:D och då kom ju Jessika och Ewa till stallet och träffade Bella och vi pratade en massa om Bella och sånt, så himla kul ! Ja veckan som gått har varit ganska lugn inget speciellt har hänt och ja det går bra i skolan också, är så himla lycklig att allt funkar i skolan och jag inte får tillbaka huvudvärken och allt det. Jaja ska gå och lägga mig nu, är svin trött och imorgon är det fredags, så najs !!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0