Tjabba tjena hallå

Hejsan hoppas, hur är det med er ? Med mig är det sådär, trött som ett as och mår bara dåligt vet inte varför har gjort det hela dagen, har knappt kunna sova inatt heller, jävligt najs ju, somnar nästan på lektionerna... Aja dagen gick bra bara så himla dryg för vi har två 30min raster och så jätte lång matrast. Jaja jag överlevde i alla fall, sitter och gör läxa nu och fattar typ inget, ska rita en massa vyer från olika håll... Har klarat 3 av 6 man ska rita... 
Slutade 20 över 3 idag som nästan alla andra dagar och cyklade hem direkt i detta skit regn, hatar det. Kom hem åt snabbt och blev typ överlycklig för pappa hade köpt en ny laddare till min telefon och strepsils, hihi, då blev jag väldigt glad. Vaknade och såg att jag bara hade 24% då blir man ju glad.. Sen efter det stack jag ner till stallet och såg att bara Bella och två andra hästar stig ute och fattade inget, fick veta sen att Karin hade tagit in alla hästar i stora stallet och puff ? Fattade inget ? Varför ta in halva stallet och sen låta dem andra stå ute ? Och av dem var Bellas hagkompis så jag blev så sur för jag vill ju inte att hon ska stå ute själv och springa när hon precis blev frisk..... Blev så sur sen fixade jag boxen till Bella och ska hämta en spånbal till henne och då finns det inga som jag kan ta utan att jag måste klättra och massa skit och då blev jag också skit sur och sen så skritttade jag ut med Bella i 20minuter som jag ska och Filippa följde med mig Och det var super mysigt, en tjej som kallas för Myggan gick också med ut. Sen efter det fixade jag det som var kvar och sen stack jag hem,  har ätit och gått runt i huset typ och nu läxa som jag verkligen inte fattar, kuul, aja får fortsätta med detta nu så får se om jag loggar in här igen, om inte godnatt ;) någon som är bra på detta ? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0