Sorry

Hej hej, sitter nu i min soffa hemma och tittar på tv, ganska mysigt att bara sitta hemma ovh inte ha några planer. 
Men ja var inte inne och skrev något igår för att det var full rulle hela dagen så hann inte,men ja nu är jag här igen !
Sov med Ina fredag till lördag och vi vaknade runt halv 11-11 och gick kanske uppe ur sängen vid halv 12. Stack sen till stallet och fixade allt och sen gick jag och Filippa ut med våra ponnysar och så red Linn med och det gick jätte bra, vi var ute i 20 minuter. Sen fixade vi en hage och kollade lite hur Bella var osv. Sen stack jag och Filippa hem till mig och fixade oss och sen åkte vi hem till Monique för hon hade bjudit hem mig Filippa Rebecca.a Rebecca.m Imene Ebba Felicia Annie på dansk julmiddag, det var super mysigt och faktiskt jätte gott, vi kollade på film och lekte charader också. Sen sov Filippa hos mig inatt och vi vaknade runt kvart i 12 sen så stack vi till stallet vid 2 och mamma hade redan fixat allt till mig, tack mamma, så jag höll Filippa sällskap istället när hon fixade allt och sen så nu har jag bara suttit hemma och inte gjort något vettigt.
Bild från igår kväll :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0