2014

Och nu är det 2014, herregud vad tiden går snabbt för ett år sen så bloggade jag nästan varje dag och nu inget, har suttit nu ett tag och läst igen en del från förra året, allt med Bellman och allt annat... Och nu sitter jag här och har svar på varför det med Bellman just hände och blir nästan ledsen när jag inser att han kanske har haft ont hela tiden men bara varit snäll och sen så bara smällde det till ? Jag har ingen aning men något var det under hela "resan" eller vad man säger, nu sitter jag här i min säng efter ett år och har en ny underbar dam (eller hon kom hem i augusti) som tyvärr också blivit skadad, min fina fina Bella har varit halt nu i 2 veckor och jag känner ibland att jag skiter i detta med hästar... Men sen inser jag att det är detta jag brinner för och ska göra allt för att hon ska bli frisk igen och blir finare än finast. På tisdag nästa vecka åker vi till Annes klinik och kollar var det verkligen är med henne men vi vet nästan helt säkert att det är kotletsinflammation så hon har gått på metacam i 10 dagar ( 21 december till 31 december ) så hon fick sin sista kur i tisdags, än så länge har jag inte märkt något på henne om att hon skulle ha ont och jag tycker att hon är pigg och super glad hela tiden vilket jag tycker är väldigt positivt och sen tycker jag inte att hon haltar heller längre, hon kanske är frisk på tisdag ? Eller så behöver hon en till kur med metacamen, jag har ingen aning och vågar inte tro något just nu. 
Jag har lov fortfarande och börjar nästa vecka på onsdag, andra terminen i 8an, hmm har gått min halva högstadietid nu och jag kan ju inte påstå att jag är så himla nöjd över dem 3 terminerna som jag gått men nu känner jag att jag ska lägga ner mer tid i skolan och verkligen satsa, jag ska gå ut med bra betyg och vara nöjd med i sommar. 
Så nu sitter jag här igen och skriver och ska sätta igång med bloggningen på riktigt, jag ska ha min utveckling, med filmer och bilder och massa bra inlägg, jag kommer mest skriva om Bella som kommer vara huvudpersonen här ;) Så nu kör vi, 2014 ska bli bra ! 
Min fina fina Bella, shit vilken häst jag har ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0