Hoppla polle

Tjabba tjena hallå, skrev inte igår för jag var i stallet halva dagen sen med Rebecca andra halvan, så inget bloggande men ingen dör över det tror jag. Igår var sista dagen att skritta i bara 20 minuter och jag skrittade ut med mamma som red Galaxen pigg och glada är dem när dem får komma ut. Sen var Rebecca här hela kvällen och så sov hon här, myspys, bara kolla på film och prata, tummen upp för det ! Sen idag så vid 12 körde jag Filippa Myggan och Filippas pappa till Bellas gamla ägare där Filippa skulle provrida 2 hästar som dem har och det gick jätte bra och det var super kul att få träffa alla tjejer igen. Filippa föll för en av ponnyerna som var super fin som dem ska köpa, så himla kul att se henne så glad. Har också bestämt med Jessika att dem ska komma till stallet nästa vecka och träffa Bella bus, vilket kommer bli super kul ! 
När vi kom hem så skrittade jag, Filippa, Myggan och Anna ut en runda, idag skulle vi ju öka på till 45minuter vilket vi gjorde så idag blev det en annan runda, mycket roligare än den på 20 minuter. Det tog kanske 35min så jag får rida lite längre imorgon. Hon blev väldigt pigg på ängen för Filippa och Myggan galopperade iväg med Pikant och Izzaddora och då skulle hon med tyckte hon haha, fick verkligen hålla henne för att hon inte skulle följa med, men bara kul att hon är pigg och vill springa. Sen efter det så har jag varit hemma och myst, ätit och kollat på Ponnyakuten, alltid lika kul att kolla vad det finns för folk som söker och vilka problem. Nu ska jag plugga lite, denna veckan har vi två prov och och en översättnings läxa, matte och no prov och sen spanska läxa, jag överlever mot denna veckan också. 

Fina fina Kasmus och Bellman som jag saknar sjukt mycket ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0