Hej eller något..

Ojsan, här har det varit tomt några dagar, hela veckan ? Inte bra..
Går igenom veckan lite snabbt: 

Måndag: Skrittade jag och Filippa ut i 45min och det var snöigt men det var endå mysigt, hästarna tyckte det var svin kul och vi var nära döden hela tiden och det var toppen tyckte Bella och Izzaddora. 

Tisdag: Skrittade jag och Filippa ut tillsammans i 45min gick mycket bättre, all snö var borta och då var det inte lika kul länge ;)

Onsdag: Jag och Filippa red ut i 60min och det var fruktansvärt läskigt för det var svin mörkt och kallt, hästarna var lugnare än mig och Filippa ;)

Torsdag:  Jag och Felicia red ut samma runda och helvete vad det var kallt och blåsigt.
  
Fredag: Jag skulle få börja trava Bella smått, jag var hyper glad, hihi. Men ett litet problem var att det kommit snö under hela dagen så jag fick rida lite smått i padocken för jag ska helst inte rida i ridhuset. Jag red bara i 20min men jag fick in traven som var det viktiga. 

Lördag:  Idag fick hon vila för att det kommit mer snö så det går inge rida i padocken, tror inte hon dör för att vila en dag faktiskt.

Bella är svin pigg för tillfället och skrittar snabbt som fan och det gillar jag väldigt mycket, kanske lite för pigg ibland. Hon har blivit svin bra i sin mage också som hon inte varit sen vi stallade in dem, äntligen känner jag !! 

Har ju inte skrivit om hur jag ska rida dem 10dagarna nu så ska också göra det :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0