Godnatt

Eller något, ska sova när som, ska gå upp 8 imorgon så ska försöka somna lite tidigare idag. I alla fall idag har jag fixat allt till Bella som vanligt och gick med henne och sen gick jag snabbt igenom mina saker i en låda och sen stack jag hem och har verkligen inte gjort något vettigt idag, sov för det mesta i pappas knä, haha, var så jävla trött.. Mormor och Ronny var här en stund sen kom Ina lite senare på kvällen och vi tittade på tv och bara "va". Sen nu ligger jag i min säng och ska sova. 
Imorgon så är det dax för veterinären... Är så nervös hoppas hoppas det går bra, skriver imorgon om hur det gick så snabbt jag pallar och imorgon ska jag kanske också med Filippa när hon ska provrida en häst, beror på om jag är hemma och mår. Jaja, säger godnatt nu och ses imorgon ! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0