FRISKFÖRKLARAD !!!

Asså jag kan inte fatta det själv, hon är frisk, BELLA ÄR FRISK !! Inga problem hos veterinären alls, denna dagen har varit så jävla bra, för det första såg jag att Bella gått upp väldigt mycket så man ser inte hennes revben längere som man har gjort ett tag nu vilket som gör mig så jävla glad !!:D och sen så gick hon direkt in i transporten som vi också haft lite problem med, men hon gick rakt in, utan problem så underbart !! Just då kände jag också att denna dagen inte kunde gå dåligt, vi åker dit och direkt får vi gå till där man ska springa med henne, i alla fall så kollade vi först om hon haltade utan några böjningar och det gjorde hon inte och sen så böjde vi henne och då märkte vi inget heller, veterinären ville också att vi skulle kolla på en volt för det var då vi såg rejält att hon haltade så vi gjorde det och det var inga problem heller där, alltså HON VAR FRISK ! Efter det pratade vi lite om hur jag ska sätta igång henne igen och så kollade han också på hennes ben om hon hade några gallor, där var inget och han kände igenom hennes rygg också och där var inget heller, JAG ÄR SÅ LYCKLIG ! När vi kom hem så fixade vi allt och sen så gjorde jag något som inte hänt på länge, jag red Bella, så himla underbar känsla, att få sitta uppe  hennes rygg igen och hon är så lycklig, så himla underbart, jag satt bara och smilade hela tiden ! Jag skriver Bellas igångsättning i ett annat inlägg så jag har det i ett eget inlägg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0