Dagen

Denna dagen har gått undan,  ganska mycket har jag faktiskt hunnit med. 
Gick upp ur sängen vid 11 idag och åt frukost med pappa för Linn och mamma hade redan stuckit ner till stallet. Sen så när Linn kommit hem, runt 12 tiden, åkte vi till Hööks i Lund. Vi skulle köpa reflexer till Pikant och Bella för vi har inte haft några så vi har lånat av alla andra och så blev det lite mer än det ju. Visar bild sen :) 
När vi kom hem städade jag mitt rum för det behövdes verkligen och sen åtag något snabbt, sen ner till stallet, mamma hade mockat och fixat allt annat redan till mig, tack mamma för du gjort det både lördag och söndag. Jag tog in Bella och lät henne äta och sen så vid 4 körde vi till Stävies ridhus, så himla kul att åka iväg till något annat ställe och rida. Bella blev överlycklig att bara få åka transport, haha så söt ;) 
Allt gick jättebra och hon var super glad, som man ser på videon är hon ganska vinglig men vem hade inte varit det om man inte travat på över en månad ? Skrittade över lite bommar också för att hon ska veta var hon har sina ben och inte bara dra med sig dem.
Vi red runt en timme och sen körde vi hem till stallet, jag städade lite bland mina saker och smörjde mitt ena träns. Och nu har jag varit hemma, duschat, ätit, kollat på ponnyakuten och nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik, himla mysigt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0