18 november

Idag för 2månader sen så hände det något speciellt i min familjs liv, något som vi varit med om tidigare. Att sitta i skolan och väntar på ett samtal som skulle förändra hela ens liv. Att få veta att vi skulle ta bort Phantomen var något av det jobbigaste som hänt, att ta bort ett djur, en familjemedlem som varit med en så länge.Kommer ihåg denna dagen så himla tydligt, alla ord och alla vänner, min lillasysters ord när hon ringer till mig i panik och säger "Moa, vi måste ta bort Phantomen, han ska dö, han klarar inte sig" var något av det värsta. 
Att åka med hela familjen till djursjukhuset och veta att vi skulle säga hejdå till våran prins.
Jag och min syster stog där jätte länge och pratade med honom och bara var med honom. Han såg så himla glad och pigg ut, hans blick när han fick syn på oss är obeskrivlig, han blev så lycklig och han visste inte vad som skulle hända med honom men det visste vi.
18 november 2013 16.15 försvann vår finaste ängel upp i himlen till alla sina kompisar ♡








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0