10 januari

Hejsan :) lite sen inlägg men har inte pallat skriva idag fast att jag har haft tid typ hela kvällen. Men men, dagen har varit som vanligt, gå upp tidigt som fan sticka till skolan dra sig igenom det sen hem äta och sen stallet, en helt vanlig dag. Jag klarade min läxa tillslut endå igår, hehe tog tid dock. Skolan idag var ganska lugn endå, inga speciella lektioner. Slutade halv 3 idag, bästa med fredag att man slutar tidigare :D Cyklade hem med Filippa och så kom vi hem och åt sen ner i stallet, vi fixade allt och sen skrittade vi ut den vanliga rundan i 20 minuter, det var jätte mysigt och det gick bra dock var båda hästarna jäätte tramsiga för att det var ganska mörkt ute och då kan man ju dö av att färgen ändras på gatan.. Hmm ibland undrar man... Sen efter det stack vi hem och hon åkte hem och jag har princip legat i sängen hela tiden sen dess. Sen har jag inte gjort något speciellt på kvällen, bara tagit det lugnt.  Imorgon ska Linn tävla för fösta gången med Pikant det kommer gå så himla bra för dem, jag ska inte följa med så att jag kan sova ut lite, känns att det behövs ;) Sen imorgon så är det sista dagen att bara skritta i 20min sen ska jag öka på till 45, kommer bli så mycket roligare för då kommer vi ifrån den gamla rundan vilket blir skönt ! 
Idag är det den 10 januari ju och om en månad fyller bästa Rebecca år, shit hon blir 15 och jag blev precis 14.... Inte okej tycker jag ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0