10 dagar

10 dagar med nytt schema till Bella, det jag skrev upp till oss dem förra 10dagarna fumlade riktigt bra så vi kör på någon liknande. Detta kan variera lite också för jag var inte hur vädret kommer bli men i värsta fall få jag rida i ridhuset, jag har också börjat att jobba lite med henne och kommer fortsätta med det så hon inte bygger på någon underhals eller något.

Fredag: 20min ridning, lite trav insatt. 
Lördag: Vila
Söndag:20min på vägar, trava lite mer än fredag.
Måndag:20min ridning,ca 2-3min sammanlagt 
Tisdag:20-30min ridning, ca 3-4min trav sammanlagt
Onsdag: 20-30min ridning,ca 4-5min trav sammanlagt 
Torsdag:20-30min ridning,ca 5-6min trav sammanlagt
Fredag:30-40min ridning,ca 6-7min trav sammanlagt 
Lördag:30-40min ridning, ca 10min trav sammanlagt 
Söndag:45min ridning, ca 10-13min trav sammanlagt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0