Igår idag imorgon

Hejsan !
Var inte inne och skrev igår för jag var så fruktansvärt trött. Men igår red jag dressyr, det gick rätt bra, Bellman har tappat en sko så han tycker det är lite obehagligt när man rider och det märker man ! Men idag kommer i alla fall hovslagaren halv 8 alltså borde han vara där nu ;) idag efter skolan kommer förmodligen Rebecca och Monique följa med hem och sen hjälpa mig med allt tills imorgon ! Kommer bli super kul ! Idag hade jag tänkt att bara rida igenom programmet så det känns säkert och bra :) ikväll kommer jag vara med några kompisar så det blir kul ! Kommer inte vara med så länge för imorgon kommer det bli en tidig morgon !
Kan kolla på dessa bilderna om och om igen och tänka : Satan vilken ponny !
Vet att tränset sitter helt fel...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0