yey !

Ja, är nu klar med allt,vilket känns riktigt skönt !
Som jag skrev innan skrev jag en labb i ca 3 timmar, Rebecca följde med mig hem idag och så stack vi ner till satllet fixa allt, pussade på Bellman sen cykla vi hem. Sen var det bara att börja ! Haha det tog tid men så himla härligt nu efterhand ! Rebecca cyklade hem när vi var klara med det och så åt jag sen gick jag in och duscha. Sen skulle jag lära mig 31 spanska gloser som jag inte tränat på en endå gång, det tog 40min vilket är väldigt snabbt för mig för jag har bara svårt att lärar mig saker ;) Imorgon om jag hinner ska jag rida för Caroline som hjälper min så himla mycket med Bellman ! Sen drar jag till center syd och hoppas att jag får något med hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0