Vilket väder !

Herregud vad det blåser ! Red inte idag för jag tyckte det blåste för mycket, mockade och fixa med hans mat och sen bara mös jag med han, fixade hans ena öra för det är jätte konstigt och sen klippte jag manen och svansen, inte mycket men det blev bra ! Bellman stod och bara mös hela tiden, han älskar att bli fixad i huvudet, det är nog det enda stället han inte är kitteln på, haha ! Flätade lite av hans man för den är sjukt störig på ett ställe sen flätade jag svansen och panluggen också !
Sen gjorde jag också vi hans hovar !
Nu ikväll har jag pluggat till det muntliga provet i SO tills imorgon, Jippi.. Eller något.
Fick ett sms av mamma idag i skolan att det varit någon som kontaktat mamma på Facebook och skrivit att hon hade träffat Kasmus idag och att han mådde super bra ! Blev så himla glad, det är det känsligaste ämnet jag kan prata om så bara jag läste smset börja jag gråta, vill bara till han nu ! Det är sånna här dagar som jag bara vill kunna gå ut till han och veta att han är där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0