Trött !

Herregud, har hållit i gång mig i dag hela dagen och det är nu man verkligen märker det. Stack till stallet runt 11 och mockde och fixade med maten (som vanligt) sen frågade Kicki mig om vi skulle rida tillsammans och det vile jag verkligen och sen blev det att Elsa och Matila och följde med ut ! Det blev en rikigt lång och härlig runda !
Mycket galopp och trav, något Bellman verkligen behövde ! Pigg var han men jag lät han galoppera på och det gick super bra ! Sen när jag kom hem, åt jag och sen stack jag ner till stallet och tog in ponnysarna. Fick för mig att jag skulle ut och springa så det gjorde jag, har typ ingen kondition alls så det får bli ändrig på mig så jag gör något annat än att rida ;) Sen nu har jag pluggat lite och bara myst och snart kommer Filippa och ska sova här i natt :D 
HAHA hittade denna fina bilden på oss :)
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Woop wooooop.
Har lagt ut bilder från tjejkväll. ;)
Om du vill se jao!

2013-03-29 @ 13:09:12
URL: http://www.thheapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0