Svar på frågestunden !

Svara på frågorna nu, svarar inte i videoinlägg, pallar inte det så ja.
 
Av anonym :
Om du hade fått ändra på precis vad som helst med ditt liv just nu, vad hade du ändrat?: Att jag hade fått det enklare i skolan :)
 
Rebecca :
Vad tycker du om mig ?: Jag tycker du är underbar Rebecca ! Finns ingen dålig sida på dig ! 
 
Anonym :
1: vilket hästnamn tycker du är absolut finast?: Ingen aning faktiskt, finns jätte många !
2: när fyller du år?: 8 december 
3: var bor du?: Sandskogen i löddeköpinge, längst ut i lödde
4: har du kille?:  Nej det har jag inte !
5:gillar du någon? :Nej det gör jag inte
6:vem är dina bästavänner?: Rebecca,Filippa, Joffe och Matilda !
7: vem av personerna gillar du mest i stallet?: Alla är underbara !
8: vilken häst i ditt stall gillar du mest(förutom din egen): Dajm !
 
Anonym
1: vad är meningen med livet? Kan jag faktiskt inte svara på 
2: vilken är din favorit färg? Har ingen speciell gillar dom flesta !
3:gillar du skolan?  Haha, sådär
4:gillar du din klass? Ja, den är super bra !
5: är det någon i din klass som du inte gillar? Gud ja !
 
Fippo 
1:vad är det bästa med dina vänner? Att dom alltid finns hos en när man behöver dom och att dom bara är bäst !
2:Vad tycker du om lilla mig? DU är underbar, tycker det är underbart att vi blivit så bra kompisar fast vi bråkat så mycket innan.
 
Thea 
1: Vilka kompisar/vänner har du känt i hela ditt liv och känner fortfarande? :)
Matilda och Ina har jag kännt hela mitt liv och är lika bra vänner nu ! :D
2:Hur tycker du själv att Bellman har förändrats sen du fick han,är han maffigare, eller har han fått mindre muskler, vad tycker du? :)
 Bellman har blivit mycket mer uppfostrad, när han kom var han hemsk, kunde aldrig stå stilla och sparka mot mig gjorde han, ja massa och nu står han helt lös i gången utan att göra något ! Sen har han blivit mycket finare i kroppen ! Han har fått mycker mer muskler !
3: Vad tycker du om mig? Hehe. ;)<3 ( även om vi inte träffas så ofta nu, men vi umgicks ju väldigt mycket innan. ;)<3 )
Jag tycker du är riktigt rolig Thea, jätte söt och snäll, hade varit kul om vi hade träffats någon dag ! :D
 
Anonym
1:Saknar du Kasmus ? Gud ja !
2:Vad tycker du om Bellman ? Bellman är underbar på många vis, en drömponny för mig !
3:Vad är dina planer med Bellman ? Att komma ut på tävlingar och utveklas mycket !
4:Hur går det med Phantomen ? Det går super bra, rider inte han nu men han är riktigt fin !
5:Vill du ha tillbaka Kasmus ? JA, hede gjort allt för det !
6:Hur högt har du hoppat med Bellman/Kasmus/Phanomen/Dajm ? Men Bellman 70cm, har inte hoppat han mycket ! Kasmus 1.10, Phanomen 80cm och med Dajm 1.05 ! :D
 
Anonym 
1 Hur är Bellman att rida ? Pigg, känslig i munnen, gillar mest skänklar och tycker allt är kul !
2 Vad har du haft för djur innan dom du har nu ? Kaniner,Hamstrar och 2 katter 
3 Hur har du det i skolan ? Jobbigt
4 Varför fick du glasögon ? Hade jätte ont i huvet länge och då åkte vi och kolla synen och då behövde jag det.
5 Kan du filma alla hästarna i ditt stall och visa runt i ditt stall ? Jo det kan jag säkert !
 6 Varför börja du rida Dajm ? Red en häst som hette Curre och så var jag för lite för han och då provde jag Dajm och det klickade verkligen !
7 Har du gått på ridskola ? Isåfall vem var din favorit häst ? Ja det har jag, i Västar karaby, Felix var det !
8 Hur gammal var du när du börja rida ? Jag var 3 när jag fick min första sköthäst :)
9  Kan du inte visa runt i ditt hus i en video ? Kan jag säkert !
10  Hur lång är du ? 1.55
11 Vad kallar du Bellman ? Bellis Bellman eller Belle
 12 Har du någon kontakt med Bellmans förra ryttare ? Ja det har jag ! :D
 
Anonym
1 Vad tror du du hade gjort om du inte gått på ridning ? Dansat tror jag !
2 Vad har du på dig just nu ? Kläder :D
3 Vad har du gått på för sport förutom ridning ? simmning, fotboll och dans
4 Om du hade fått bestämma vilka 3 hästar du fått rida en gång till, vem hade du valt då ? Dajm, Kasmus och Felix !
5 Vilket är ditt favorit ämne ? Idrott !

Rebecka Asela 
Tack för en grym blogg om finaste ponnyn och dig❤ 
Aw tack sötnos 
1 Vad är planerna för tävlingskarriären med bellis? Känna oss som ett team inne på banan och känna att VI klara detta !  
2 Har du syskon? Japp en lillasyster som heter Linn :)
3 Har du fler djur?  En katt och sen Phantomen ju ;)
Ser fram emot påsklovet❤ Jag med :D 

Alice  
1 Var Kasmus din första häst? Min första egna ja ! :D
2 Hur liten var du när du fick honom? Jag gick i femman :)
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: thea

Ja, det hade vart kuligt. :D

( när man säger kuligt, då låter det som man skjuter iväg en kula. alltså som ordet ''kuligt'' beskriver - skjut iväg en kula typ-- :O )

Svar: Haha, du är för rolig ! :)
lundbergmoa.blogg.se

2013-03-26 @ 21:33:48
URL: http://www.thheapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0