Saker ni kanske inte visste om mig !

1. Jag ska snart få nytt rum !
2. Jag har lätt att lära mig hoppbaner.
3.Jag bor längst ut i lödde och ibland är riktigt tråkigt. 
4. Min mamma är en halv cm länge än mig...
5. Jag har inget självtroende alls
6. Jag är nästan alltid stresad.
7. Jag stör mig riktigt lätt på saker, speciellt om någon smaskar
8. Jag har en jacka som är från barnavdelningen och den är riktigt stor på mig...
9. Jag är väldigt blyg och osäker om jag är med personer jag inte känner eller kännt länge, annars är tvärtom typ
10. Jag mådde riktigt riktigt dåligt när jag skulle till skolan första dagen med mina nya glasögon.
11. Jag gillar lika mycket att bli fotad sjäv som att fota 
12. Jag och Rebecca har gått med varandra sen dagis men börja träffas i 6:an 
13. Jag är extremt kittlen 
14. Jag och Matilda har känt varandra nästan hela livet
15. Mina ben är inte lika långa.
 
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0