Morgon !

Vaknade vid halv 9 idag och var riktigt pigg, fattar inte hur ? Rebecca vakna lite efter mig. Vi har precis ätit frukost och när Rebecca åkt hem ska jag ner till stallet. Igår bloggade jag inte för jag ville vara med Rebecca inte sitta och skiva massa här, men dagen var rätt bra stack till stallet klockan 10 tog ut alla hästarna med mamma och Linn sen mocka jag rent , sen provade jag 2 sadlar på Bellman den ena passa han inte och den andra ska jag prova idag igen med Annas hjälp. Jag kom hem från stallet vid 4 så jag var hyfsat trött kan man säga.... Sen var jag med Rebecca hel kvällen och vi kolla på film och prata himla mycket !
Världens bästa vän !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0