Lycka !

Jag ursäktar att jag inte bloggade igår, han helt seriöst inte med det bara. När vi slutat satt jag och några andra och prata i typ en timme sen kom pappa och hämta mig, stack till stallet och fixade allt, till båda Phantomen och Bellman. Sen tänkte jag att jag kunde rida Phantomen så när jag skulle tränsa kom mamma in och sa att sadelprovaren var typ när som helst här så ja jag fick ta in han i sin box och ta ut Bellman istället. 
Vi prvade 3 olika sadlar, 2 av satt bra, sen provade jag att rida i dom, den första satt jätte bra och skön var den ! Sen den andra var inte alls bra. Så vi köpte faktiskt sadeln, överlycklig är jag som slipper rida barbacka och att få rida i en sadel ! 
Sen på kvällen var jag först hos Felicia med Felicia och Rebecca och åt sen gick vi till Basebäck, haha, det tog lite tid men det var kul ! Sen sp träffade vi Max,Kevin, Marco och Isak där ! Vi hade super kul sen vid 11 kom pappa och hämtade oss för vi frös som några idioter.... 
Sen på kvällen var  jag hos Felicia och sen som jag och Filippa där, det var super kul !
Sen idag vakna jag vid halv 12 hos Felicia och sen vid halv ett gick jag hem och stack till stallet. Fixa allt sen red  jag Bellis, det gick super bra, han var avslappnad och fin, eller i början var han lite spänd men sen släppte det och det gick super bra ! Sen nu skulle jag egentligen täffa Rebecca och Joffe men det blev inte av för vi ska ha gäster nu vid klockan 6. 
Har glömt att berätta att i onsdags fick jag veta av mina mentorer att jag inte fick ledigt att åka upp till Stockholm och då förstördes hela min dag för jag och Rebecca har planerat detta sen i sommras men i går så ville mina mentorer prata med mig och då sa dom att jag fick ledigt, vilket blev en helt underbar lättnad och ja blev super glad, lik väl Rebecca ! 
Här är en bild på sadlen också ! (den är brun)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0