Förlåt !

Sorry, har inte kunnat blogga innan idag. Stannade en stund efter skolan och prata med lite kompisar och sen så var det motvind hem så det gick endå rätt snabbt ! Åt lite sen stack jag till stallet, mockade tog in Bb sen fixade jag hans mat. Alice var i stallet idag vilket alltid är lika kul för vi klickar verkligen och kan prata om allt möjligt tillsammans, fast vi bara känt varandra i typ ett är fungerar vi verkligen bra ! Vi red också tillsammans, red mest i skritt för det blåste och Bellman ville typ springa,springa. Sen sopade jag fint i stallet och sen pratade jag och Alice lite sen stack jag hem, åt kvällsmat och sen duscha jag sen plugg till prov, blev gokänd på det vi hade idag och det är jag super glad över ! :D imorgon ska vi ha skriftligt prov i So:n tagga !...
Såhär var känslan när man vakna i morse typ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0