Ett tag sen ?

Ja det kan man säga att det var. Senast var för ca en månad, bara ? Känns mycket mer...
Varför jag inte varit inne ? Jo det är för jag hade ju min huvudvärk, sen försvann det (och har inte kommit tillbaka) kom till skolan fick riktigt riktigt jobbig, mådde riktigt dåligt och ja massa skit. Gick 1 vecka i skolan och gissa vad som händer ? Jo, jag blir sjuk och detta är 2 dagar innan vi fick lov, egentligen skulle jag ha lovet på mig att jobba upp saker till skolan, prov osv. men nej låg hela veckan med 40 graders feber och en dag svimmade jag, ja massa skit. När skolan börjar (som nu vait i 3veckor) fick jag jobba som en idiot hemma och lika mycket i skolan, har verkligen mått piss, har också velat gå in på bloggen och skriva av mig men har inte haft tid.
Just nu som det ligger till har jag "bara" musikprov ,svenska novell, spansk prov och en del på ett historia prov kvar...
Sen idag gjorde jag ett NO prov och på fredag har jag en labb att lämna in ett spansk glosförhör, men jag ska göra labben men Rebecca imorgon och så blir det plugg till spanskan då. Ja fullt upp !
Sen hästen, han har jag ju också ;) Men det är där nere hos han jag mår bäst och kan verkligen ta det lungt, allt i min takt och inte ha någon som jagar mig med saker hela tiden "du har prov, då och då" "Läääxan Moa" ja finns hur mycket jag kan ta upp. Lilla Bellman mår super bra ! Känns riktigt bra nu och om allt går som det ska kommer jag tävla en klubbtävling på påsklovet ! Super kul ! Men jo jag har ju tagit mitt gröna kort nu också :D Gjorde provet i söndags, fick ett halv fel.
Men nu hade jag tänkt mig att jag verkligen ska kunna ha tid till att gå in här varje dag så ni vet att jag lever eller något ;)
Så himla glad att jag fick chansen att utveckla och rida denna ponnyn !

3 månader har gått och det är redan en sådan här skillnad !

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤❤❤❤

2013-03-14 @ 16:37:21
Postat av: Anonym

❤❤❤❤

2013-03-14 @ 16:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0