Dagen !

Har inte bloggat idag för dagen har varit fullspäckad ! Jag och Alice vakna rätt tidigt sen efter typ 2 timmar stack vi till stallet och då kom hennes morfar och hämta henne, då fixade jag allt man behöver göra sen så tog jag in Bellman och fixade han lite. Sen träffade jag Joffe och Rebecca en stund så stack vi hem här och pratade massa. Sen lite senare när Joffe hade stuckit cyklade jag och Rebecca till ängen som ligger rätt nära hos mig och fotade i solnedgången ! :D
Sen cykla vi hem till Rebecca och åt vofflor och sen cykla vi hem till mig och nu har vi inte gjort så himla mycket mer än att sitt på mitt rum och pratat och kollat igenom bilderna :) 
Saknar min prins !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0