Belle bus !

Provade ju sadlen på Bellman idag och han gillade den verkligen inte, han bara drog ut huvudet och man kände på att han inte gillade det ! Tog av sadlen och red faktiskt barbacka fast han är hemsk att rida utan sadel så gjorde jag det, skrittade dressyrprogramet jag ska rida om vi har fått tag på en sadel till des ! Sen när ja hade gjort det hoppade jag han några skutt (som ni såg innan på videon) var riktigt nervös för jag vet att han är så himla pigg och sånt när jag hoppar men det gick super bra ! Hoppade också en kombination som var låg men jag hade aldrig hoppat det förr och utan sadel och det blåste och massa så det räckte för mig, han var super glad och jag med !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0