Svar på frågestunden ! :D

Ebba
 1 Hej red du på ridskola innan du började i stallet i skogen?
Svar 
 1:Ja, jag red på ridskola innan jag började i stallet i skogen, jag red på Västra karby ridskola.
 
Maja 
1 Hur lång är du? 
2 Hur är det att ha häst? 
3 Vad har du för mobil? 
4 Gillar du skolan? 
Svar
 1 Jag är 1.55, kort jag vet..
2: Det är super kul, men ibland önskar man att man inte var så bunden med det.
3: Jag har en Samsung galxy S 3, men kommer nog snart få en iPhone !
4: Nja, om inte jag hade haft så mycket kompisr på skolan hade jag inte klarat av det, haha ;)
 
Thea 
1 Kan det ibland va jobbigt att ha häst. Eller är det alltid kul? 
2 Vad heter dina bästa vänner? 
3 Har du köpt Bellman eller har du honom på foder? :)
Svar
1: Jo, det kan vara jobbigt ibland, t.ex. när man får hoppa över kompisar.
2: Rebecca Ahlgen, Filippa Wallin Wieloch och Matilda Kihlbert :D
3: Jag har Bellman på foder i ett år men vi kommer nog förlänga det med ett år till sen !
 
Matilda 
1 Vad tycker du om mig då? ❤ 
2 Vem är roligast att rida dajm/Bellman? 
3 Vilka bloggar läser du? 
4 Vem är dina bästa vänner ? 
5 Vilken skola var bäst nyvång eller 12-åker 
 Fin blogg gulleplutt ❤❤
Svar
1: Du är bäst en riktigt underbar person ❤ 
2: Både Dajm och Bellman är roliga att rida men på deras olika sätt, men Bellman blir det nog ;)
3: Jag läser http://zapata.blogg.se/ http://nellieberntsson.se/ http://fippson.blogg.se/ http://rebeccaau.devote.se/ http://larssonalicia.blogg.se/  http://fjordkorsning.blogg.se/  http://matildakihlbert.blogg.se/ .
4: Samma som jag skrev där uppe :) 
5: HAHA, klart 12-åker ! :)
Tack gullis din med ! ❤ 
 
Sanne 
1 Hästar/kompisar
2 Sommar/vinter
3 Kasmus/bellman
4 Mamma/pappa
5 Bästa och sämsta minnet 2012 ?
6 Vad tror du kommer vara det bästa med 2013 ?
Svar
1: Både och !
2: Haha samma där, fyller ju år på vintern och sen är sommaren bara BÄST !
3: Kasmus ! Bellman älskar jag men Kasmus lätt !
4: Hihi, båda två :D
5: Bästa är nog när jag börja träffa Filippa och Rebecca och sämsta är en sak som hände i slutet av förra året...
6: När jag ska börja tävla Bellman, såå taggad !
 
Anne 
1 Har du gjort något du ångar ?
Svar
1: Ja, det har jag...
 
Anonym 
1 Har du kille? 
2 Hur är det att ha egen häst? 
3 Vem är din favorit lärare? 
Svar
1: Nej det har jag inte, tyvärr..
2: Som jag sagt där uppe, finns både för och nackdelar !
3: Haha, Liz, min nya mentor och spansk lärare ;)
 
Anonym
1 Har du navelpiercing? 
2 Hur många gånger rider du i veckan? 
3 Vill du gå på någon annan sport en ridning? 
4 Vad är ditt nyårslöfte i år? 
5 Har du förlorat någon vän någon gång som du inte har blivit vän med igen? 
6 Vem då? (Frågan där uppe) 
7 Vad fick du i julklapp? 
8 Har du systemkamera? 
Svar
1: Ja, det har jag !
2: Varje dag om jag vill och orkar ;)
3: Ja, haha, dans...
4: Få fin kropp till sommaren ! 
5: Ja..
6: Ja du....
7: Olika saker, men pengar, och saker till mig och hästen ! 
8: Ja det har jag !
 
Ebba
Har du träffat några som ni bara säger hej till innan men nu är ni vänner i så fall vilka? 
2 Var du alltid bott där du bor nu! 
3 Vad tycker du om mig!
Svar
1: Ja det är många tjejer i 7:an !
2: Nä, när jag föddes bodde jag hos min mormor ett tag och har också bott hos min farmor och farfar !
3: Känner inte dig så bra men du är snäll ! :)
 
Ina
1 Vad tycker du om mig? 
2 Vad är bäst med Bellman? 
3 Vill du ha tillbaka kasmus? 
4 Vem är dina allra bästa vänner? Som du litar på mest! 
5 Vad är bra med mig? 
Bra blogg!!!
Svar
1: Du är en super duper underbar person som jag känner mig jätte trygg hos och kan alltid vända mig till dig.
2: Att han är lika fin i dressyren som i hoppningen och vill verkligen lära sig saker !
3: Ja, det vill jag 
4: Rebecca, Filippa och Matilda !
5: Du är bäst Inizz !;)
Tack sötnos ! :)
 
Någon 
1 Är du bara med äldre och i din ålder eller är du med sånna som är yngre också? 
2 Om du skulle fått va en person 1 dag vem skulle det varit då? 
3 Dina gamla vänner på nyvång/de nya på 12 åker? 
4 Finns det någon du skulle vilja lära känna bättre , vem? 
5 vad använder du för mascara? 
6 Om du inte skulle ridit välj 3 andra saker som du skulle vilja göra då! 
7 Är du mognare än andra i din ålder? 
8 Bästa tv pogrammet? 
9 Hollister / gina 
puss på dig!
Svar
1: Jag är med yngre, i min ålder och som är äldre ! :)
2: Haha jadu...
3: Dom på 12-åker !
4: Ja, många !
5: Olika, vet bara inte vad dom heter^^
6: Danst, varit med kompisar och mer vet jag inte..
7: Hahahha, neej absolut inte !
8: Kollar faktiskt inte mycket på tv ;)
9: Hollister !
Puss på dig med, haha 
 
Matilda Persson 
1 Hollister / oddmolly 
2 Din favorit outfits på häst 
3 Din favorit outfits på dig 
4 Favoit färg och mat 
5 Vad för mat får dina hästar. 
6 Ska du tävla något nu i jan & feb ? 
kram <3
Svar
1: Holliste, har inget från oddmolly ;)
2: Har ingen outfit på Bellman men på Kasmus var det rött och blått !
3: Hmm, vet faktiskt inte ;)
4: Gillar dom flesta färgerna, mat inget speciellt !
5:Dom får korn,kli,havre och betfor, sen hö och olika mineraler !
6: Nä, Bellman är inte redo för det än.
Kram på dig ! <3
 
Filippa
1 Vad tycker du om mig ? 
2 varför tror du vi blev så bra kompisar? 
3 Hur gammal är bellman ?
Svar
1: Du är en sån härlig person, som alltid gör mig glad, älskar dig ! <3
2: Har ingen aning, tror vi båda blev mogna och förstog varandra bättre !
3: Bellman är 6 och ska bli 7 detta året !

Rebecca
vad skulle du gjort om dina vänner lämnade dig? Att de inte skulle vilja prata med dig, vad hade du gjort? 
Svar
1:Åh, gud, jag hade inte överlevt ! Hade inte velat leva längre och bara, seriöst jag vet inte, hade mått riktigt dåligt ! 
 
Så det var alla svaren, ni som frågat hoppas ni blev nöjda med era svar ! :)
 
En gullig bild på min katt, Lucy !

                    


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0