Skooola !

Hej alla !
Hur är det med er ? Med mig är det faktiskt bra ! 
Skolan gick rätt bra idag, lungn dag, det gillas ! :D
Fick frågan från både lillasyster och Matilda om jag kunde ta hand om deras hästar idag, och som dom flesta vet har jag svårt för att säga nej, så jag fixade bara så dom kom in och fick mat.
Fixade också allt till lillfisen och sen red jag. 
Red på en volt hela tiden för det var lite fruset i början men sen när jag skrittat ett tag där blev det mjukt och fint ! 
Red nästan bara i skritt idag, Bellman var så himla pigg, det var mörkt och det tycker han är lite läskigt ;) 
Men sen kom Alice också så jag prata med henne jätte länge så då bara skritta jag med han, pratade om allt möjligt och älskar att man kan bara ösa ut allt till Alice, hon förstår en till max, så himla härligt ! 
Sen nu typ 2 timmar senare sitter jag här i mitt lilla rum som snart inte kommer vara mitt längre och skriver.
Vill också säga att det var så kul att 12 personer har kommenterat på min frågestund, kul, vänat tills typ lördag eller söndag så kommer svaren upp ! :)
Älskade du, jag saknar dig !

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0