Skola !

Heej alla. 
Som ni ser på rubriken så är det skola, imorgon.. Vill verkligen inte, finns en sak varför jag verkligen inte vill och det håller jag mig ensam om. 
Vakna halv 12 idag, haha var riktigt trött, men endå inte så bra när man ska vakna kvart i 7 imorgon... 
Men jag får överleva !
Fixa till båda hästarna för Linn skulle till Emporia så jag var så snäll och fixa till lille Phantomen. 
Men har också ridit Bellis idag och det gick super bra ! Förutom i slutet så han fick en jävla bomb i sig så han bara ville springa haha, lite jobbigt men det funka ;) 
Efter det var jag i stallet ett tag med Felicia Matilda och Elsa. 
Nu i kväll kommer jag nog bara fixa lite här hemma och sen sova rätt tidigt så jag kanske vaknar imorgon !;) 
Liiiten Moa för typ ett år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0