Just nu..

Hej bloggen !
Det var ett tag sen.
Har verkligen inte kunnat blogga, inte tid och sen har jag en sådan huvudvärk...
Men jag saknar det faktsikt, vill börja igen men vet att det bara kommer bli konstigt för jag har knappt har tid.
Men jag ska försöka ! Men när jag mår riktigt dåligt, då kommer jag inte logga in här ! 
Har kollat på bio, ridit och varit hemma från skolan, kollat synen och mått dåligt, låter ju kul ? ;)
Nej men allt har varit piss förutom Bellman för han blir bara bättre och bättre ! Red han i söndags, tömkörde först med Caroline sen red jag och det gick så himla bra ! Shit en av mina bästa pass ! Han gick super bra och lyssna väldigt bra ! Pigg som in i, men det får man väl va ?;) 
Igår vila han och idag red jag han, i padocken vilket gick väldigt bra :D 
I början var han världigt spänd och gick som giraff, haha han är så ful när han bara går rakt upp med huvudet...
Men efter ett tag med lite bråk och så gick det så himla bra ! Han blev en helt annan häst, gick rikigt fint, blev helt chockad, haha. Sen testa jag galopp i båda varven och det gick rätt bra ! :)
Åå hoppas verkligen detta fortsätter såhär nu ! 
Och sen i skolan har jag bara mått piss, varit stressad hela tiden och bara velat hem, åkte hem igår och då åkte jag och pappa dirket upp till synsam och prata med dom för detta kan inte fortsätta. Dom kolla min syn och sen sa dom att dom ska "beställa" en tid till mig så jag kommer till en riktig syn läkare som kommer kolla min syn så det kommer hända snart tror jag...
Men, skolan idag gick bättre än förväntan faktiskt ! 
Denna hästen blir bara större och större i mina ögon varje dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0