inte hunnit...

Hej bloggen ! Har inte bloggar seriöst på någon dag nu för jag inte haft tid... Men jag har inte gjort något speciellt dessa dagarna, fick ett objektiv av pappa i fredags, tack pappa älskar dig !<3 igår var jag i stallet typ hela dagen sen var jag med Rebecca på kvällen, bara mys och sen sov hon här !:) idag vakna jag och Rebecca vid halv 11 tror jag vi gick upp åt frukost och sen fixa vi oss. Jag mamma pappa Linn och Kicki skulle iväg till hööks så Rebecca cykla hem och vi körde till hööks. Köpte till både fram och bak boots och fram och bak benskydd till min lilla klumpiga ponny ;) köpte också en piggborste till mig själv. Innan vi körde hem lämna vi Linn och pappa på center syd~telenor. Jag mamma och Kicki körde till Ruch och köpte nya spångrepar. Sen körde vi också ner till telenor och så köpte vi en iPhone till mig, lyckad dag ? Oja ! Efter det stack jag ner till stallet red damp Bellman, haha han hade svin mycket över energi och bara hoppade i traven och han tycker det är för litet i ridhuset så det gick inte så lyckat, men jag galopperade några steg med han, svin kul !:D efter det tycker jag att han varit så duktig i galoppen så jag skritta av han och sen gick in med han. När jag kom hem fixa jag med telefonerna så nu sitter jag med min iPhone, Wiho :DD men nu sitter jag och taggar till skolan imorgon,eller inte.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0