Hejsan hoppsan

Hej bloggen !♥
Har inte bloggat på några dagar för Tyra fixat min blogg och jag är super nöjd ! Tack Tyra !:) Men inget speciellt har hänt dessa dagarna förutom att jag var ju hos Kasmus igår, börja gråta när jag bara såg han i sin hage, grät av lycka och för jag har saknat han så mycket :') Men jag såg också att han hade det så bra där, han var så lycklig !:) och det gör mig så himla glad, detta var precis så jag ville att han skulle ha ! saknar han så himla mycket min lilla pojke, hade ju inte träffat han på en och en halv månad. Ina följde med så hon fota oss så när jag fått dom bilderna lägger jag ut dom ! Var hos dom i en timme eller lite mer ! Sen när vi körde hem hämta vi min telefon, äntligen! Sen körde vi ner i stallet och så tömkörde jag och Caroline Bellman eller mest hon med jag med ! det gick super bra ! han kasta sig in väggen 2gånger men annars inget problem, han galopperade till och med ! Super duktig !
Men annars är det inget speciellt som hänt! ska åka hem till Annie idag, kommer bli super kul ! Men mamma måste komma hem först för jag kan inte åka buss, klarar inte av det.... haha, men nu får ha det bra !♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0