Hej !

Är sämst på att skriva rubriker så det får bli som vanligt, hej ;)
Men som ni såg i morse kom det bara fram en bild, vet inte vad som var felet med dom bilderna men ja skit samma ;)
Skolan var riktigt riktigt dryg idag, långa lektioner hade huvudvärk och var svin trött hela dagen, kul....
Men efter skolan stack jag ner till stallet fixa allt sen fixa jag lite mer saker, red inte idag för jag skulle hem och plugga, som jag gör nu, hehe ;)
Men jag har pluggat i typ en och halv timme så ja tyckte jag kunde ta en liten paus ;) Imorgon ska jag rida för Caroline klockan 5, är jätte taggad för det, kommer bli super kul, får se hur det går ;) Rebecca kommer få lida och fota mig imorgon så det blir kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0