Heeeej alla :D 
Blogga inte så mycket igår, ni fick ju bara en söt liten bild på Bellman ;) Men som såg hade jag ridit han, red han i padocken och det gjorde jag idag också. Tränade samma saker igår och idag. Skulle få han mjuk och fin i båda hållen i både trav och skritt. Gick super bra, han har börjat lyssna mycket bättre och är bara så härlig att rida ! 
På kvällen igår var jag med Rebecca, vi kolla på film och prata jätte mycket, gick också en runda, bara för att rensa tankarna, älskar det. Sen sov Rebecca här :) Sen vid kl 2 stack jag till stallet, fixa allt och sen red jag. Efter det gick jag igenom saker jag skulle ta hem och smörja, tog in hästarna och sen gick jag hem :) 
Nu efter der har jag bara suttit hemma och smörjt allt, det blev rent och fint, super skönt !
Fick också veta av mamma idag att vi ska åka och hälsa på Kasmus på lördag, längtar riktigt mycket !
Saknar dessa dagar, när jag och Rebecca var i Bingsmarken, en av dom bästa stunderna från sommras och det bästa är att vi ska dit detta året igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0