Dagen och igår

Hejsan alla !
Har inte bloggar igår/idag för jag inte haft tid och lust. Igår så visste jag inte alla vad jag skulle göra så jag fråga Rebecca om hon ville träffas och det ville hon så jag åkte hem till Rebecca, vi kolla på film, världens bästa Burlesque ! Älskar den ! Sen kolla vi på en annan också. Prata rätt länge sen somna vi, haha var riktigt trött och sen hade jag glömt mina glasögon så jag hade rätt ont i huvudet, så himla glömsk :(
Men ja sen vakna vi vid 12 tiden i morse. Vi åt frukost sen stack jag hem för jag skulle rida och lite sånt. Kom hem och stack till stallet fixa lite sen tog jag och mamma in hästarna och så red vi ut, så himla mysigt men himla kallt ! Bellman var över pigg så ja han hade kul iallafall, haha damp häst ! Och sen nu ikväll har jag varit med Ina, kollat på tv och haft allmänt roligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0