Dagen

Hej bloggen, sitter faktiskt vid min dator idag vilket jag inte gjort på hela denna veckan, vad jag kommer på^^ 
Men ja, slutade kl 3 idag, hade sista lektionen matte, sådär kul men överlever ;) Stack nästan direkt hem och åt något sen gick jag ner till stallet, kallt som in i men så himla härligt att komma ner där ! Papa var där och fotade så då fick han fota mig och Bellman såklart ;) Han hade fotat han också lite innan, riktigt fina bilder, dom kommer snart ut här ! :D Red inte han idag, släppte bara han i ridhuset och han hade så himla mycket enerig så han bara sprang och sprang, haha fick inte stopp på han och ibland blev jag nästan orolig.... men han klara sig, tur det !
Sen nu på kvällen har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma. Har inga läxor så då blir det inte så mycket att göra på kvällarna, så himla skönt. Eller jo, jag har faktiskt kollat igenom bilder på mig och Bellman från när jag red han andra gången i mitt liv, herregud säger jag bara, skäms lite, är så himla glad att jag fick hem han och han har blivit en helt annan häst, sen har jag också haft han i 2månader på lördag, och Kasmus har också varit bort i 2månader då.. allt går för snabbt !! 
 
Haha, hoppas ni förstår mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0