Dagen !:)

Hello :)
La inte ut dagens kläder imorse för dom kom inte ut -_- men dagen har varit rätt Lungn, kollade en sak idag hos skolsköterskan och där var en doktor också, men inget var konstigt eller fel så det gick snabbt !:)
Har också ridit Bellman idag, försökt iallafall. Shit asså jag fattar inte vart han får all energi från.. Han bara hoppade i traven och ville galoppera, sen gick han som en giraff (stavas det så?) haha så ful, skulle först trava över 2bommar men det tog han som hinder så han taggade bara han såg dom sen var det kört, haha. Han hoppade bara över bommarna och sen galopperade iväg...
Sen fixa Linn så det blev ett litet räcke på 45cm? Och det var ju som han skulle hoppa ett hus, som han hoppa, haha. Linn filmade så jag lägger ut några bilder från videorna för jag kommer inte lägga ut några filmer här från dagen, haha... Och ja ni behöver inte kommentera hans underhals, jag vet om det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0