Äntligen !

Är jag klar med mina läxor, och nu ska jag sova,hehe vet att jag lägger mig tidigt men annars vaknar jag aldrig^^
Red Bellman idag i en av hagarna och i padocken, i snön, riktigt mysigt ;) red inte alla länge men det räckte, red nästan bara i skritt för det endå var lite halt men jag rider hellre ute än inne i ridhuset. Och nu i kväll har jag bara pluggat, KUL, eller inte.. Har 2 mini prov eller test denna veckan, nästa vecka har vi 2 prov och en inlämning, så ja det är mycket att göra nu.. Men jag ska endå uppdatera er ju ;)
Har också bestämt med Caroline att vi ska tömköra på söndag, kommer bli super kul !:D annars inget speciellt att säga så ja, jag säger hejdå !
~går inte att ladda upp bild~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0