2013

Hej bloggen ! :D 
2013 nu då, nya tag och allt blir nytt. Detta år hoppas jag kommer bli lite bättre, mitt liv har varit helt upp och ner, i slutet nu i alla fall... Så vi får hoppas och att alla andras år också bli bra eller bättre ! :) 
Har ju inte uppdaterat idag för jag vakna ju upp i Halmstad i morse sen körde vi hem vid halv 2 (tror jag) sen var vi hemma vid halv 3 något sånt. Stack direkt till stallet så jag hann fick allt innan dom skulle in. Jag mocka och mamma fixa allt med maten, tack mamma :)
Sen gick jag, mamma och Kicki ut en runda i kvateret med hästarna så dom fick röra på sig lite i alla fall, Bellman hade nog också träningsverk från igår, lille killen ;) 
När jag kommit hem från stallet fixa jag mig lite och sen stack jag hem till Ina. Har varit där hela kvällen nu och vi har bara kollat på film och pratat ! 
Och nu sitter jag på mitt rum med musik i öronen.. 
 
Denna bild är gjord för mig Filippa och Rebecca, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0