Svar på frågorna !:)

 
Okej, svarar på frågorna nu för det verkar inte vara några fler som vill så ja, det blev 7-8 men skit samma.
 
Någon random : Vem är din/dina bästavän/bästavänner? Och varför är de dina bästa vänner?
Svar: Mina bästavänner är Rebecca Ahlgren,Filippa Wallin Wieloch och Matilda Kihlbert.
Varför dom är mina bästavänner ? JO för dom är vid min sida dag in dag ut, finns alltid för mig och jag känner mig trygg hos dom ! Älskar er ! 
 
Rebecca :1 :Asså hur kommer du att klara dig att inte platta ditt hår så mycket, jag vet hur mycket du klagar när du har en liten lock?
Gillar du någon just nu? ;)<3 
3:Och Moa varför är du så perfekt? :* <3
Svar: 1:Jadu det kan man undra sig, jag får stå ut....
2: Gillar och gillar...
3:Aww du är för söt Rebecca ! <3
 

Thea : 1: Vad är det högsta du hoppat med Kasmus ? :)
2:Vilken är din favorit klädes affär?!
3:Brukar du ha halsband/armband på dig?! :)<3
 Svar: 1: 1,10 :)
2: Har massa olika !
3: Nej det brukar jag inte ;)<3
 

Matilda: Vad tycker du om mig ?? Matilda. ❤
Svar: Matilda jag älskar dig ! 
 

Julia: 1: vad gillar du hos hästar ? 
2: Hur många/vilka hästar har du ridit genom åren ?
Svar: 1: Att dom inte bara bryr sig om sig själva, dom bryr sig också om ryttaren !
2:Åå, dom jag "kommer ihåg och har mest minnen med" är Felix,Mimmi,Dajm,Mippe,Kasmus och Phantomen, såklart har jag ridit massa mer hästar ! 
 

fridaduvet: 1.Vad tycker du om vår klass ? 7b. 
2.Vem är snyggast i vår klass av killarna? 7b 
3.vad tycker du om vår lärare? göran.
Svara: Jag gillar våran klass jätte mycket ! 
2: Dom som känner mig bra vet det och det räcker ;)
3: Haha jadu, sådär..... 
 

Det var dom frågorna, inte alls många men ja... :)
Detta hade man inte sagt nej till ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0