Okej.

Okej, nu är det såhär att jag inte har bloggat på ett tag för att jag ar mått så himla dåligt, allt har bara varit piss, tur att familj och vänner finns, varför har jag mått dåligt ? Går inte in på detaljer men det är såhär vi ska sälja Kasmus, eller rätta sagt lämna ut på foder, känner att detta beslut är på ett sätt det värsta jag gjort i mitt liv men endå ett av dom bästa. kommer skriva ett inlägg om detta sen så skriver inte mer här, Vad har jag gjort mer dessa dagarna då ? Jag har varit och kollat på bio med Rebecca, varit i stallet och sen gjorde jag en sak igår som var super kul men det kommer jag inte berätta ;)
Idag ska jag rida Kasmus och sen va med Rebecca, vi kommer fota någon stans i skogen, hehe :)
Ska äta frukost nu så måste gå, hejdå. 
Min älskade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0