Hej, jag lever !

Shit asså dessa två dagar har nästan varit hemska !!
I onsdags blogga jag ju inte på kvällen och igår blogga jag inget alls... 
Men jag har faktiskt inte hunnit..... Har haft läxa hela kvällarna.... har typ bara kunnat titta in på bloggen.
Under dessa två dagarna har det inte häst så mycket, eller jo jag klippte mitt hår i onsdags.... Kan säga att mitt hår känns riksigt KORT ! Tror inte jag har haft det såhär kort på några år... Mitt hår var så slitet så jag var tvungen.... MEN nu har jag betstämt att jag ska inte platta håret lika mycket och vara riktigt försiktig med det.. hoppas det går.. Vill verkligen inte ha det så här kort som det är nu... Aja det är bara mitt fel så jag har ju ingen att skylla på precis... 
MEN vad har jag gjort idag då ? Jo, jag har varit i skolan sluta kl 3 stack hem och Annie följde med, när vi kom hem tog vi på oss stallkläder och sen gick ner till stallet. Red för Vicki idag och det känndes faktiskt bra ! Kasmus var lika stark med det gick. Stack hem efter stallet och bara tagit det lungt. Imorgon kommer jasg sova hos Annie i hofterup så uppdatering kanske inte blir så jätte bra men ja vi får se :D 
Bilderna från idag :
Åå vad han är fin ! Vet att det är skit fult med strumpan men den gled upp...
 
HAHAHAH så fula !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0