Hej hej hej :D

Hej bloggen hur är det med er ?? 
Med mig är det bra !:D
 
Idag så sluta vi 40min tidigare än vi skulle för vi hade inget att göra på lektionen^^ Super skönt !
Efter skolan cykla jag hem åt något och sen stack ner till stallet, mocka vägde upp hö blanda mat & mineraler och prata med alla stallkompisar. Lite senare tog jag in Kasmus med Elsa, vi lät dom äta lite och sen borsta vi dom och mös med dom och sen red, träna på det som jag gör för Vicki och det gick sådär, Kasmus är sjukligt stark.....
Efter stallet fixa jag det sista och sen cykla hem, åt och nu sitter jag här ! 
Kom på att jag har tagit fel häfte i skolan så jag tog något NO häfte istället för hemkunskap... Får komma på någon lösning...
Ha det bra alla, ska fixa det med hemkunskapen nu så jag kan något tills på onsdag i alla fall.. 
Min fina katt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0