Förlåt..

Säger bara förlåt att ag inte har bloggat igår... Hela dagen var full hela tiden ^^
Jag kan säga nu från början att bolgg.se inte funka igår så det var också därför. 
Men träningen, hur gick den då ? 
Jo den gick lite sådär kan man säga, först börja det med att jag kom ut lite för sent, såklart.. Men det gjorde inget så jag skritta fram medan Vicki tog fram hinder, böjde han och värmde upp han ! Kasmus är så jävla stark när han inte har den största lusten att göra saker, som te.x dressyr, såklart.. Så han var stark igenom hela passet, så jag fick jobba som en dåre = massa träningsvärk i axlarna och armarna. Men vi träna mycket på att få han böd utåt för det har han rätt svårt för, så det var typ det vi gjorde nästan hela passet i skritt,trav & galopp. När vi var klara med det var kasmus helt slut och genom blöt så det blev inte så mycket hoppning, men vi hoppa ett kryss på diagenalen (stav?) hoppa i trav och sen landa i rätt galopp, sen gjorde vi det till ett räcke. Sen hoppa vi en linje med först ett räcke 4-5galopp språng och sen en oxer. Det känndes jätte bra i slutet ! Hela jag och Kasmus var genom blöta överallt när vi var klara men det känns super bra nu efter allt ! Sen på dagen fotade min lillasyster mig och jag henne, först med min kamera och sen med pappas kamera ! Åå är helt förelskad i pappas kamera kan jag säga ! 
Sen på kvällen va jag med Rebecca och Filippa, vi bara sat och prata om allt möjligt, riktigt mysigt ! 
Hade tänkt att skriva om mig och mina hästar lite senare om jag hinner och pallar, har ju inte gjort det än ? 
Bilderna på mig och Kasmus kommer nu och sen kommer bilderna på mig och Linn (lillasyster) senare :) 
 
Blev så himla varm så jag kunde rida i kortarmad, sjukt det är lixom oktober ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0