ÄNTLIGEN :D

Äntligen är jag klar med min läxa, har suttit med det i 2timmar.... 
Så NU har jag tid med att sitta vid datan och ta det lungt :D
Ja nu måste jag skriva om dagen igår och idag men jag klara det ;)
Jo igår så sluta jag 20 över 3 cykla hem och åt något sen stack jag till stallet, fixa det som behövdes och ja tog det lungt. Tog in Dajm och fixa han, mös med han och sånt ! Sen red jag och en som heter Anna ut, red faktiskt en riktigt mysig runda ! Dajm tyckte det var rätt jobbigt i början att jobba och sånt med det släppte efter ett tag, duktig kille ! När vi kom tillbaka så tog jag några foton på han och sen släppte in han i boxen stack hem och sen gjorde mina läxor. Ja det var går dagen det :D 
Idag sluta jag kvart i 3, en kvart tidigare än vi skulle... Men jag var endå tvungen att sitta och vänta på Annie och Monique för dom skulle hem med mig + Rebecca och Filippa ! Vi cykla hem till mig gjorde lite läxa. Rebecca och Filippa stack hem när jag skulle till stallet så dom kunde tyvärr inte följa med, men Annie och Monique gjorde det, dom fick till och med rida och det tyckte dom var super kul ! Haha har nog aldrig skrattat så mycket som när Monique galoppera med Kasmus :') Vid 6 tiden åkte Annie hem sen vid 7 tiden körde vi hem Monique, sen dess har jag suttit med min läxa... Blev ett rätt flumsit inlägg men mamma står och håller på med mig att stänga av datan så får göra det nu, bye ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0