Tjena tjena ;)

God eftermiddag :D

Haha låter helt vuxet ett skriva så ;') 
Ja, har faktiskt inte hunnit att blogga idag, vakna vid 10, som vanligt.... Gick upp och åt frukost och sen cykla jag ner till stallet, Phantomen skulle bli klippt så vi skulle va där rätt tidigt, han blev jätte fin, klippte inte hela han men det räkte :) 
Sen kom dom som skulle provrida Kasmus, vi tog in han och fixa han, sen red jag lite och sen red hon, det gick sådär, tror inte det kommer bli henne i alla fall. 
Snart ska familjen iväg till min mammas bästavän och det ska bli super kul och så har dom köpt en liten valp och det blir ju bara roligare :D hehe.
Imorgon ska jag,mamma,Linn,Matilda och Kicki (kicki är Matildas mamma) iväg och rida Vickis hästar och det kommer bli super kul ! :D Sen efter det ska vi göra en annan sak :D
En bild som jag gillar super mycket från i sommras !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0