Tisdag.

Hej nu sitter jag i min säng och Ina kom precis, nu ska bara Felicia komma. Fick inte använda telefonen igår av mamma och pappa för jag måste verkligen bli helt av med min huvudvärk. Igår så red jag både Kasmus o h Phantomen tre ut på Kasmus och der var riktigt mysigt!
Red en mysig runda så han blev till och med svettig ;) Efter det red jag Phantomen satan vad han var pigg! I början vill han bara trava, haha man kan knapp fatta att han är 19 i alla fall... Red mycket volter, snett igenom och serpentiner med han, när jag kände att han var redo så tog jag trav gjorde samma sak där sen galopp, tillslut blev det bra :) måste gå nu Felica kom :) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0