Pluggar

Ja sitter och pluggar nu men tar en liten paus är helt slut.... Har inte hunnit bogga idag så ni får nöja er med detta ♥ Var i skolan till 20 över 3 cyklade hem och åt snabbt sen cykla jag vidare till stallet (som vanligt) hehe.
Blanda mat och vägde upp hö sen skritta jag han lite i padocken bara då hn fixa röra dig från pauser igår. Mockade och släppte jag in han i boxen ♥ En dess har jag ätit och pluggat, glömde också lägga ut bild på mina kläder idag, hade rätt stressigt i morse så hann inte det. imorgon ska jag till center syd på V.I.P kväll där med mormor så det blir min födelsedagepresent av henne :) Har gjort det varje år så länge jag kan minnas, alltid lika kul ! Sen ska jag till Emporia på lördag med min pappas moster och shoppa med henne :D
Måste fortsätta nu med läxorna, ses :)

Vill också tacka alla fina kommentarer om mina glasögon på instagram och i skolan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0