onsdag,torsdag och fredag.

Ja har inte hunnit blogga dessa dagar för att jag har haft fullt upp på dagarna. Kvällen på onsdagen var jag i Flyinge och kolla på hopptävlingar ju, skit kul var det, var jätte nära Rolf och satt på vip platser, hehe vi insåg det när vi gick ;) Kom hem rätt sent och var rätt trött så jag gick och la mig när jag kom och så var det ingen teckning i Flyinge. Igår var jag i skolan och det gick snabbt och det var en vanlig skol dag och sen hade vi matteprov och det gick förhoppningsvis bra :) När vi skulle ha gympa fick jag svin ont i huvudet och har haft det sen dess så jag har varit hemma idag från skolan. idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt sen körde jag och pappa till jära vallen och gick där, mysigt. Sen stack jag stallet fixa allt och sen red jag ut själv med Kasmus, rätt skönt att rensa alla tankar och bara va med han. Sen dess har jag bara hemma och tagit det lungt. Nu sitter jag och väntar på att x-factor ska börja :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0