Huvudvärk..

Ja som det står i rubriken har jag världens huvudvärk och mår dåligt, hatar verkligen det.. Så hat fått cykla hem från skolan, hann ha en lekton, lyckat! Har haft ont i huvudet sen torsdag och sen bara kom det som en bomb på gympan... Min gympalärare kommer snart sluta tro på mig när jag säger att har ont i huvudet.. käns bra! ;) Men jag har ätit och gjort en matte sak så ska ner till stallet och fixa, har phantomen idag går de vad jag gör med han, tar kanske Kasmus också med tanke på att jag endå har tid ;) Sen ikväll kommer det få bli jätte mycket plugg för jag har ett prov imorgon och sen ett på torsdag, roligt..eller inte...

Jag och Rebecca i sommras, saknar denna dag såå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0