Hola !

Hola, me llamo Moa ! ;) Haha lite spnska på det allt också ;)
Hur är det med er då ? Med mig är SUPER bra ! :D Är super gald över vad Kasmus gjorde idag ! 
Först löshoppa jag han lite, han tycket det var sådär,hehe, det är inte det roligaste tycker han ;) Efter det red jag han i bara träns (inga tyglar då) och barbacka, trodde jag skulle dö men han lyssna på mig jätte bra ! Har aldrig gjort det förut med någon häst så jag var rätt rädd.. Men hoppa faktiskt då ett 70cm räcke, DÅ kändes det som jag skulle dö för han hoppa rätt tidigt.. haha, Felicia har det på film ;) 
Efter skolan idag cykla jag till subway, kände mig jätte mobbad för jag kom inte på var det låg så jag fick fråga en kompis... Åt där med Pappa och Linn och sen cykla ner till stallet, har varir rättt lungn skoldag !
Imorgon ska jag pappa och Matilda till flyinge och kolla på hopptävlingar på kvällen kommer bli skit kul ! :D
(är inne på pappas data,så hitta inga andra) En jätte härlig bild från i sommras som pappa tog :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0