herregud..

Vilken dag det har varit idag ! Har varit igång hela dagen... Igår så sov Matilda över här och sen vid 9 idag väckte mamma mig och henne (lillasyster var redan varken...) vi åt frukost cykla ner till stallet och släppte ut alla hästar sen börja vi mocka och sen kom Kasmus nya ägare, höll mig lugn nästan hela tiden tills stall ägaren kom och krama om mig kunde inte hålla mig längre, jag gräy o h gräy ända tills dom hade åkt och en vit efter, trodde inte det skulle vara såhär jobbigt att se någon annan köra iväg med han :( Men han kommer få det så himla bra! Alla i familjen är så himla trevliga alla krama om nig när dom skulle åka och jag blir så glad :') Kommer sakna Kasmus så jävla mycket men vi ska köra till han så snart så möjligt! :)
Vid 2idag körde vi till Bellman och sen vid 3 körde vi, när jag skulle lasta han skulle jag vänta på Mariane, hon skulle hämta lite mat, för att han inte åkt transport på ca 3månader så jag lät han lukta på transporten och då bara gick han rakt in i transporten, haha, blev helt chockad gör Phantomen, Kasmus och Dajm har alltid varit rätt svåra att lasta, men om han fortsätter att bara gå in i transporten kommer det bli såå skönt! När vi kom hem till stört blev ALLA hästar helt till dig för att det kom en ny häst, haha, jag släppte ut han en stund i hagen då han skulle veta vart han skulle gå och få träffa han Phantomen (Zappe var och tävla) fast Phantomen stod i en annan hagen men det är bara en tråd mellan där så don stod och höll på lite med sina hovar, haha, så gulliga! Sen hände massa annat i stallet.

Kommer aldrig glömma dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0